آپدیت آفلاین نود 32، آپدیت آنلاین نود 32، آپدیت آنتی ویروس نود 32 آپدیت آفلاین نود 32، آپدیت آنلاین نود 32، آپدیت آنتی ویروس نود 32 .

آپدیت آفلاین نود 32، آپدیت آنلاین نود 32، آپدیت آنتی ویروس نود 32

بک لینک چیست؟

بک لینک چیست؟

همه ما در سایت ها به لینک هایی برخورد کرده ایم که ما را به یک سایتی ارجاع میدهند. این لینک ها بک لینک نامیده میشود. معمولا این لینک ها ما را به سایت هایی ارجاع میدهند که یا سایت های مرتبط با سایت میزبان است یا دارای مطالب پرطرفدار میباشد.

بک لینک

در زمان های گذشته سایت ها میتوانستند با افزایش تعداد لینک ها اعتبارسازی نمایند. هزینه کمتری پرداخت میکردند و میتوانستند تعداد بسیار بالایی پروفایل و لینک های اسپم تهیه نمایند. اما در حال حاضر این لینک ها و بک لینک ها در گوگل جایی ندارد و گوگل به آن ها زیاد اهمیت نمی دهد و در واقع به لینک هایی که هویت بالایی دارند بیشتر اهمیت می دهد.

 

بک لینک PBN چیست؟

پی بی ان (PBN)  مخفف عبارت Private Blog Networks  می باشد.

ما برای لینک سازی به سبک  PBN نیاز به یک شبکه ی وبلاگی با هویت بالا داریم.لینک سازی پی بی ان (pbn) به صورت لایه ای میباشد.

بک لینک pbn

 

معمولا وب سایت یا وبلاگ هایی با موضوعات مختلف را برای ایجاد این ساختارها ایجاد کرده و این وبلاگ ها برای اعتبار بخشی به سایت های مورد نظر به کار میبرند. چند بک لینک ایجاد کرده و با این بک لینک ها کاربران را به سایت اصلی لینک میدهیم. با ادامه دادن این مراحل لینک ها به صورت هرمی افزایش می یابند و همین مسئله موجب شده است که به خرید بک لینک PBN شهرت یافته است .

بالا رفتن رتبه سایت

اگر بدون علم کافی شروع به اجرای PBN شوید، سایت شما به سرعت به سمت پنالتی شدن و به حذف از گوگل نزدیک می شود.

بک لینک PBN دارای انواع مختلفی میباشد. گفته میشود بیش از 200 روش برای لینک سازی وجود دارد. اما همه این روش ها ایده آل نیستند و تعداد بسیار کمی از آن دارای تاثیرات مطلوبی میباشند.

شما می توانید از پکیچ های سفارش بک لینک pbn یا سفارش رپورتاژ pbn مجموعه شیک رنک دیدن بفرمایید .

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۰:۵۹ توسط:آفلاین32 موضوع: نظرات (0)